Növeli az eladást, ha jó a megvilágítás

Írta: Haszon - Készült: 2017. március 14.

Hollandiában, Németországban már a kis boltokban is felismerték, mennyire fontos a termékek vonzó megvilágítása. Főként a frissáru – gyümölcsök, zöldségek - eladása növelhető megfelelő fényforrással.


Néhány gyártó már erre specializálódott és olyan LED-lámpákat fejlesztettek ki, amely a termék színére szabott megvilágítást nyújt. A német EHI Retail Institute egyik tavalyi kutatása szerint ugyanabban az élelmiszerboltban 9 százalékkal több banán, 4 százalékkal több saláta fogyott, amikor speciális, LED-es lámpákkal világították meg a frissárut, mint amikor SDW-izzót használtak.

 




Árfolyamok

EUR: 310.03CHF: 289.79USD: 288.83
 
Karácsony Zoltán: Karrier tippek

Erasmussal külföldi szakmai gyakorlatra

A közbeszédben az Erasmus egyet jelent a külföldi egyetemi, főiskolai tanulmányokkal. Pedig valójában az EU által finanszírozott mobilitási program ennél sokkal többről szól. Például szakmai gyakorlatra is mehetnek fiatalok a szakké...
Tovább >>
Károly világa

Egy sokat mondó előadás

A minap Eddie Izzard lépet fel a Budapesti Kongresszusi központban. Az angol stand-up előadó az egyetlen olyan humorista, aki komolyabb hollywoodi filmes támogatás nélkül lett világsztár. ...
Tovább >>