Növeli az eladást, ha jó a megvilágítás

Írta: Haszon - Készült: 2017. március 14.

Hollandiában, Németországban már a kis boltokban is felismerték, mennyire fontos a termékek vonzó megvilágítása. Főként a frissáru – gyümölcsök, zöldségek - eladása növelhető megfelelő fényforrással.


Néhány gyártó már erre specializálódott és olyan LED-lámpákat fejlesztettek ki, amely a termék színére szabott megvilágítást nyújt. A német EHI Retail Institute egyik tavalyi kutatása szerint ugyanabban az élelmiszerboltban 9 százalékkal több banán, 4 százalékkal több saláta fogyott, amikor speciális, LED-es lámpákkal világították meg a frissárut, mint amikor SDW-izzót használtak.

 




Árfolyamok

EUR: 307.98CHF: 282.73USD: 275.38
 

Karácsony Zoltán: Karrier tippek

Hogyan keres új munkaerőt a Mercedes?

„Kecskemét most is jó hely, azonban a várossal azon dolgozunk, hogy még élhetőbb legyen. Ha vannak jó munkahelyek, minőségi óvodák, iskolák, szórakozási lehetőségek, akkor nehezebben csábítható el magasabb fizetési ígérettel a...
Tovább >>
Károly világa

A francia elnökválasztás igazi tétje

Luxusgonddal küzdenek a franciák, legalábbis innen nézve. Az EU második legnépesebb nemzete szereti az életet, szereti a jóléti államot és forradalmi múltja ellenére utálja a változásokat. ...
Tovább >>