Fektessen döglődő brandbe

Írta: Fülöp Norbert - Készült: 2017. február 27.


Szerezzük meg egy ismert magyar márka vagy jónevű termék jogait, amely már csak tengődik, vagy meg is szűnt.

Aztán jöhet az arculat felfrissítése, a nosztalgia ügyes felébresztése és az újrapozicionálás – például érdekesebb, igényesebb, fiatalosabb termékvonallal. Szenzációsan sikerült ez a Zwack gyomorkeserűnek, elég jól a Tisza cipőnek, viszont gyengén a Caolának (kozmetikai, vegyipari cikkek). Az erőteljes újrapozicionáláson most dolgozik a kínai Wink, amely szintén hazai cipőmárka (érdemes ránézni a friss arculatukra: www.winkstores.com).




Árfolyamok

EUR: 307.98CHF: 282.73USD: 275.38
 

Karácsony Zoltán: Karrier tippek

Hogyan keres új munkaerőt a Mercedes?

„Kecskemét most is jó hely, azonban a várossal azon dolgozunk, hogy még élhetőbb legyen. Ha vannak jó munkahelyek, minőségi óvodák, iskolák, szórakozási lehetőségek, akkor nehezebben csábítható el magasabb fizetési ígérettel a...
Tovább >>
Károly világa

A francia elnökválasztás igazi tétje

Luxusgonddal küzdenek a franciák, legalábbis innen nézve. Az EU második legnépesebb nemzete szereti az életet, szereti a jóléti államot és forradalmi múltja ellenére utálja a változásokat. ...
Tovább >>