Fektessen döglődő brandbe

Írta: Fülöp Norbert - Készült: 2017. február 27.


Szerezzük meg egy ismert magyar márka vagy jónevű termék jogait, amely már csak tengődik, vagy meg is szűnt.

Aztán jöhet az arculat felfrissítése, a nosztalgia ügyes felébresztése és az újrapozicionálás – például érdekesebb, igényesebb, fiatalosabb termékvonallal. Szenzációsan sikerült ez a Zwack gyomorkeserűnek, elég jól a Tisza cipőnek, viszont gyengén a Caolának (kozmetikai, vegyipari cikkek). Az erőteljes újrapozicionáláson most dolgozik a kínai Wink, amely szintén hazai cipőmárka (érdemes ránézni a friss arculatukra: www.winkstores.com).




Árfolyamok

EUR: 310.03CHF: 289.79USD: 288.83
 
Karácsony Zoltán: Karrier tippek

Erasmussal külföldi szakmai gyakorlatra

A közbeszédben az Erasmus egyet jelent a külföldi egyetemi, főiskolai tanulmányokkal. Pedig valójában az EU által finanszírozott mobilitási program ennél sokkal többről szól. Például szakmai gyakorlatra is mehetnek fiatalok a szakké...
Tovább >>
Károly világa

Egy sokat mondó előadás

A minap Eddie Izzard lépet fel a Budapesti Kongresszusi központban. Az angol stand-up előadó az egyetlen olyan humorista, aki komolyabb hollywoodi filmes támogatás nélkül lett világsztár. ...
Tovább >>